Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпринська, Зоряна Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-12-29T13:30:34Z-
dc.date.available2024-12-29T13:30:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4277-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні осо бливості агресії та деяких властивостей особистості, що з нею пов’язані у вихова телів дошкільних установ. Проаналізовано поняття педагогічної агресії, яка характе ризується деструктивними проявами, що виражаються у порушенні професійно-мо ральних норм взаємовідносин між педагогом і вихованцем. Це можуть бути як прямі, так опосередковані її прояви – від фізичних актів до підозрілості, дратівливості, негативізму тощо. Агресію пов’язують з нормативними покараннями, висміюванням, погрозами, гру бістю, жорстокістю і прагненням підпоряд ковувати своїм інтересам поведінку дітей. Емпірично досліджено показники агресії, легітимної агресії у різних сферах жит тєдіяльності людини, ситуативної, осо бистісної тривожності та соціальної фру строваності. Встановлено, що досліджуваним вихова телям властиві прояви вербальної агресії, роздратування та почуття провини. Вони виражають негативні почуття через крик, словесні погрози, прокляття, вищання, лайку, схильні до роздратування, швидко запалюються, проявляють різкість, гру бість, обхідним шляхом спрямовують власну негативну активність на іншу особу. Їм властива заздрість (уявна чи реальна), ненависть до оточуючих та почуття про вини. Також освітяни характеризуються високим рівнем агресивності та ворожості. Досліджуваним властивий середній рівень прояву легітимної агресії, а щодо сфер її носіїв, то найбільш впливовою для освітян виявилася політика та власний досвід. Біль шість вихователів задоволена власними соціальними досягнення та статусом. Вихователі характеризуються високим рівнем ситуативної та особистісної три вожності. Застосування кореляційного методу дозво лило засвідчити взаємозалежність та взає мообумовленість досліджуваних показників, а саме: агресивної поведінки і схильності до неї та деяких властивостей особистості.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherГабітус. Видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологія особистості, №36;-
dc.subjectагресія, педагогічна агресія, легітимна агресія, ситуативна тривожність, особистісна тривожність, соціальна фрустрованістьuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості агресії та особистісних властивостей, що з нею пов’язані у вихователів дошкільних установuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36_2022.pdf9,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.