Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4279
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Спринська, Зоряна Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-29T13:53:59Z | - |
dc.date.available | 2024-12-29T13:53:59Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | ISSN (Print): 2663-5208 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4279 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психологічні осо бливості впливу комп’ютерної гри з елемен тами жорстокості та насильства на осо бистість підлітка. Зокрема, розглядаються деякі прояви агресії та показники емоційної сфери особистості підлітка. Захоплення комп’ютерними іграми, безперечно, впливає на підростаючу особистість, і не завжди ці впливи є позитивними. Інколи вони можуть набувати негативного деструктивного характеру та призводити до ігроманії. Емпірично досліджено показники функціо нального стану особистості (самопочуття, активність, настрій), деяких властивостей особистості та показників різних видів агре сії підлітків перед початком гри та після її закінчення. Виявлено як позитивні, так і негативні стани у хлопців до та після гри. До позитив них слід віднести високий рівень активності та діяльності, задоволення від активності, великий потенціал для розкриття, прояви самоконтролю і самовладання, бажання досягти успіху у груповій діяльності, віль ного розвитку, потяг до всього нового та цікавого. До негативних – схильність до підвищеної чутливості, стрес, викликаний пригніченням фізичних бажань, утеча від проблем і реальності, нездатність до само контролю та об’єктивної оцінки реальності через нетерплячість. Самопочуття після гри у цілому поліпшу ється, особливо у групі «початківців». Показ ники середніх значень проявів агресії знижу ються після комп’ютерної гри. Ця тенденція сильніше прослідковується у підгрупі «дос відчених». «Початківці», граючи із сильними гравцями, завжди наражаються на поразку, що накопи чує у них образу, роздратування та бажання помсти. «Досвідчені» вбивають, не відчува ючи глибокої потреби у цьому, їх приваблює лише вміння грати та показати якомога кращий результат. Тобто ефект убивства за здорового психічного стану підлітка не закріплюється у глибині його свідомості надто сильно. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Габітус. Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологія особистості, №46; | - |
dc.subject | ігрова адикція, агресія, самопочуття, активність, настрій, форми роботи психолога. | uk_UA |
dc.title | Вплив комп’ютерної гри на деякі особистісні прояви у підлітків | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
46_2023 Габітус.pdf | 316,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.