Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Анна-
dc.date.accessioned2025-01-08T17:42:08Z-
dc.date.available2025-01-08T17:42:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФедорович А. Народознавство як засіб пізнавального розвитку старших дошкільників. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (Серія: Педагогічні науки). Чернігів: НУЧК, 2020. Вип. 8 (164). С. 101–106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4303-
dc.description.abstractУ статті аналізується вплив засобів народознавства на формування пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку;акцентується на тому, що для дошкільника народознавство, з одного боку, є предметом вивчення (дитина засвоює знання про етнічне довкілля), а з іншого –засобом пізнання світу;підкреслюється доцільність використання вихователем засобів народознавства на заняттях з різних розділів програми (математики, природи, розвитку мовлення, образотворчої діяльності, художньої праці, музики, фізичного виховання та ін.), з метою успішного розв’язання завдань пізнавального розвитку дітей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.titleНародознавство як засіб пізнавального розвитку старших дошкільниківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorovych A..pdf674,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.