Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Анна-
dc.date.accessioned2025-01-08T18:25:51Z-
dc.date.available2025-01-08T18:25:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФедорович А. Взаємозв’язок самостійності та творчості у навчальній діяльності студентів закладів вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя. 2022. № 85. С. 212–216.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4308-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на тісному взаємозв’язку між самостійністю та творчістю у навчальній діяльності студента; з’ясовано важливість послідовності залучення до самостійної діяльності та дотримання її етапів (впізнавання, відтворення, застосування, творення); підкреслено значення творчої самостійності (як якості особистості студента) у досягненні високого рівня навчання та виокремлено умови її розвитку. Зауважено, що творча самостійність студента є характеристикою як його особистості так і навчальної діяльності, оскільки визначається можливостями внесення новизни у навчання, усвідомленням власної здатності аналізувати, мислити, перетворювати знання та по новому використовувати їх на практиці, досліджуючи, прогнозуючи, шукаючи розв’язки. Це спричинює задоволеність здобутками та мотивує до подальших дій. Доведено, що творчість там, де можна бути активним, ініціативним, діяти самостійно, продукувати нове. Студент повинен усвідомлено і самостійно вчитися, могти щось вирішувати, розв’язувати нетипові фахові проблеми, у цілому мати право вибору. Перспективною є думка про визнання його провідним суб’єктом, який інтегрує й організовує власну індивідуальну освітню траєкторію. При цьому оптимальні взаємини співпраці зберігають за викладачем «функцію управління» з одного боку, а з іншого – дають змогу студентові діяти самостійно, обираючи вектори, шляхи та послідовність самовдосконалення. З’ясовано, що можливості розвитку творчої самостійності студента у закладі вищої освіти зростають за таких умов: забезпечення інтересу до навчання через цікаву подачу матеріалу викладачем та організацію навчальної (аудиторної та позааудиторної) роботи; застосування активних пошукових форм, методів та засобів навчання; використання навчальних завдань різного типу та рівня складності; залучення до самостійної роботи; дотримання принципів педагогіки співпраці; самостійне проектування власного шляху навчання тощо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectстудент закладу вищої освітиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворча самостійністьuk_UA
dc.subjectрівні самостійної діяльностіuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectпедагогіка співпраціuk_UA
dc.titleВзаємозв’язок самостійності та творчості у навчальній діяльності студентів закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федорович_Творча самостійність.pdf270,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.