Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/430
Назва: | Preparation of future masters of elementary education to the formation of a successful personality of junior schoolchildren |
Автори: | Янкович, Олександра |
Ключові слова: | успішна діяльність підготовка майбутніх магістрів ключові компетентності педагогіка серця |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Янкович, Олександра Preparation of future masters of elementary education to the formation of a successful personality of junior schoolchildren / О. Янкович, К. Біницька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2019. – Вип. 8/40 : Педагогіка |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі студіювання наукових джерел, аналізу емпіричних досліджень обґрунтовано теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців початкової освіти до формування успішної особистості молодшого школяра у контексті вимог нового Державного стандарту початкової освіти. Показано, що сформованість в учнів молодшого шкільного віку ключових компетентностей для життя є умовою виховання успішної дитини в основній школі. Акцентовано увагу на праксеологічному, технологічному, гуманістичному, системному підходах до підготовки фахівців початкової освіти. Доведено доцільність та ефективність вивчення у закладах вищої педагогічної освіти інтегрованого курсу «Організація успішної діяльності», у якому поєднано знання з педагогіки, психології, праксеології, філософії, біології, соціології, історії про особливості формування успішності особистості. Висвітлено досвід викладання курсу у магістратурі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Обґрунтовано необхідність підготовки майбутніх учителів у двох напрямах: формування успішної особистості майбутнього фахівця початкової освіти та оволодіння методикою формування успішного учня. Висвітлено форми, методи, засоби виховання дитини, яка досягає цілей у вибраному виді діяльності (проведення циклу занять «Сходження до вершини успіху»; використання ігор, вправ, перегляд та аналіз фільмів про успішних людей з обмеженими можливостями; мультимедійних презентацій про успіх дітей з багатодітних родин, сиріт). Схематично відображено підготовку майбутніх магістрів початкової освіти до формування успішної особистості учня у школі першого ступеня. Показано проблеми такої підготовки. Проаналізовано результати педагогічних вимірювань готовності студентів до виховання успішного учня та рівня успішності майбутнього вчителя. Висвітлено позитивний досвід вивчення навчальної дисципліни «Організація успішної діяльності» (визначення студентами життєвих цілей згідно з вимогами до цілеутворення; оволодіння методиками й технологіями подолання перешкод, досягнення успіху; розвиток прагнення до саморозвитку, підвищення коефіцієнта успіху, творчого виконання роботи). Доведено необхідність досягнення внутрішньої гармонії у процесі реалізації цілей. Визначено перспективні напрями застосування позитивних ідей у сучасному освітньому просторі: упровадження спеціальних освітніх курсів з праксеологічної підготовки майбутніх учителів; оволодіння студентами технологією розвʼязування життєвих задач та її реалізації у закладах початкової освіти; упровадження педагогіки серця у процес підготовки фахівців початкової освіти та школу першого ступеня |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/430 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
янкович.pdf | 615,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.