Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4316
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стахів, Лілія Григорівна | - |
dc.contributor.author | Волошин, Сузанна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-09T08:16:42Z | - |
dc.date.available | 2025-01-09T08:16:42Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі : навчально-методичний посібник / Укладачі : Лілія Стахів, Сузанна Волошин. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4316 | - |
dc.description | Посібник рекомендований здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти. Однак, вважаємо, що цим посібником можуть скористатися й учителі початкової школи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу у спектрі модернізації початкової освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи. | uk_UA |
dc.description.abstract | У навчально-методичному посібнику висвітлено короткі теоретичні відомості, зокрема роль і місце навчальної дисципліни «Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі», здійснено характеристику Державного стандарту початкової освіти крізь призму соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, проаналізовано чинні типові та альтернативні навчальні програми, підручники та зошити з друкованою основою для початкової школи у площині соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі; простудійовано форми, методи та засоби навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школи, а також окреслено особливості методики навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у сучасних початкових школах, які працюють за інноваційними методиками. У посібнику подано завдання для самостійного пошуку студентів репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів, розроблено завдання для проведення індивідуальної, парної, групової та кооперативно-групової форм навчальної діяльності під час проведення практичних занять з навчальної дисципліни, а також запропоновано орієнтовні запитання та завдання для контролю та самоконтролю студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Методика соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь початкова школа | uk_UA |
dc.type | Інший | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стахів, Волошин.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.