Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтахів, Лілія Григорівна-
dc.contributor.authorВолошин, Сузанна Василівна-
dc.date.accessioned2025-01-09T08:16:42Z-
dc.date.available2025-01-09T08:16:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМетодика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі : навчально-методичний посібник / Укладачі : Лілія Стахів, Сузанна Волошин. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020. – 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4316-
dc.descriptionПосібник рекомендований здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти. Однак, вважаємо, що цим посібником можуть скористатися й учителі початкової школи з метою забезпечення ефективності освітнього процесу у спектрі модернізації початкової освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи.uk_UA
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику висвітлено короткі теоретичні відомості, зокрема роль і місце навчальної дисципліни «Методика навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школі», здійснено характеристику Державного стандарту початкової освіти крізь призму соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, проаналізовано чинні типові та альтернативні навчальні програми, підручники та зошити з друкованою основою для початкової школи у площині соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі; простудійовано форми, методи та засоби навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у початковій школи, а також окреслено особливості методики навчання соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі у сучасних початкових школах, які працюють за інноваційними методиками. У посібнику подано завдання для самостійного пошуку студентів репродуктивного, частково-пошукового та творчого рівнів, розроблено завдання для проведення індивідуальної, парної, групової та кооперативно-групової форм навчальної діяльності під час проведення практичних занять з навчальної дисципліни, а також запропоновано орієнтовні запитання та завдання для контролю та самоконтролю студентів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherРедакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleМетодика соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь початкова школаuk_UA
dc.typeІншийuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стахів, Волошин.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.