Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана-
dc.date.accessioned2025-01-09T12:58:17Z-
dc.date.available2025-01-09T12:58:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГевко Оксана. Комп’ютерні технології у роботі з дітьми дошкільного віку. Навчально-методичний посібник для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» Дрогобич: Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2021. 264 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4348-
dc.description.abstractУпровадження комп’ютерних технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти, зокрема в організацію занять, потребує оволодіння майбутніми фахівцями інноваційними технологіями, вміннями організовувати розвивальне предметно-ігрове середовище, керувати природно-дослідницькою, еколого-валеологічною, пізнавально-інтелектуальною, мовленнєво-комунікативною діяльністю дошкільників різного віку, передбачати ефективність всього освітнього процесу, а також проводити моніторинг його результативності. Здійснення суб’єкт-суб’єктної взаємодії та розвивального міжособистісного спілкування як з дітьми дошкільного віку, так і особистісно- і соціально зорієнтованого спілкування з батьками, педагогами потребує використання засобів вербальної та невербальної комунікації у процесі взаємодії з суб’єктами освітнього процесу, використовуючи сучасні інформаційно-комунікативні технології. Зокрема, метою посібника є формування у майбутніх фахівців дошкільної освіти інформаційно-комунікаційної компетентності для розвитку творчих здібностей дошкільників на заняттях засобами комп’ютерних технологій, формування у них умінь орієнтуватися у сучасному інформаційному просторі, розвитку здатності до аналізу, порівняння, узагальнення, логічного мислення та інших пізнавальних функцій і операцій. Навчально-методичний посібник «Організація занять для дітей дошкільного засобами комп’ютерних технологій» ґрунтується на основних позиціях навчальних дисциплін для здобувачів спеціальності «Дошкільна освіта», таких як: «Інформаційно-комунікаційні технології», «Дошкільна педагогіка», «Практикум з ігрової діяльності», «Педагогічне партнерство», «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень», «Індивідуальний підхід до дітей в умовах закладу дошкільної освіти», «Педагогічні технології».uk_UA
dc.publisherВидавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectКомп’ютерні технології у роботі з дітьми дошкільного віку, алгоритмізація освітнього процесу на занятті в ЗДО з використанням комп’ютерних технологій, календарно-тематичне планування занять із використанням комп’ютерних технологій, перспективний план впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес, структура заняття для дітей дошкільного віку із застосування комп’ютерних технологій, критерії освітніх досягнень комп’ютерної грамотності дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.titleКомп’ютерні технології у роботі з дітьми дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeКомп’ютерні технології у роботі з дітьми дошкільного вікуuk_UA
dc.typeКнигаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.