Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4373
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зелена, Оксана | - |
dc.contributor.author | Мірчук, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-09T19:36:07Z | - |
dc.date.available | 2025-01-09T19:36:07Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 316.65:378.014.6:378.018.43 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32837/apfs.v0i36.1121 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4373 | - |
dc.description.abstract | Здійснено порівняльний аналіз показників якості освіти в закладі вищої освіти України в умовах дистанційного навчання через пандемію COVID-19 за результатами двох хвиль соціологічного дослідження, яке проводилося у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка під назвою «Академічна доброчесність у системі внутрішнього забезпечення якості освіти» в рамках проєкту Американських Рад з міжнародної освіти «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти». Зосереджено увагу на окремих показниках якості освіти, які визначають індивідуальну траєкторію студента, а саме: вибір навчальних дисциплін, участь у обговоренні освітніх програм, навантаження студентів, завантаженість викладачів. Порівнюючи результати, продемонстровано, що відповіді респондентів під час другого карантинного 2021/2022 н. р. показали рух по висхідній ряду показників якості освіти. Зокрема, зросла доступність до силабусів, програм навчальних курсів, навчально-методичної літератури та іншої документації, які забезпечують освітньо-виховний процес в університеті, зросли можливості студентів самостійно обирати власну траєкторію навчання; збільшилася кількість переглядів освітніх програм і залучення до цього процесу студентів. Також здійснено порівняння оцінки суб’єктами навчального процесу студентського навантаження та завантаженості науково-педагогічних працівників. Проілюстровано збільшення навчального навантаження як студентів, так і завантаженості науково-педагогічних працівників у перший карантинний навчальний рік, та їх зменшення в умовах дистанційного навчання другого навчального року. Показано, що дистанційна форма навчання обумовила певні комунікаційні обмеження між студентами і викладачами, що ускладнило можливість здійснювати спільні види роботи, обмінюватися думками, досвідом, емоціями. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні проблеми філософії та соціології. Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 36; | - |
dc.subject | якість освіти, карантинні обмежен- ня, дистанційне навчання, індивідуальна траєкторія студента. | uk_UA |
dc.subject | quality of education, quarantine restrictions, distance learning, the individual trajectory of the student. | uk_UA |
dc.title | Якість освіти в умовах дистанційного навчання: порівняльний аналіз за результатами соціологічного опитування | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf | 267,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.