Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗелена, Оксана-
dc.contributor.authorМірчук, Ірина-
dc.date.accessioned2025-01-09T19:36:07Z-
dc.date.available2025-01-09T19:36:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 316.65:378.014.6:378.018.43-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32837/apfs.v0i36.1121-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4373-
dc.description.abstractЗдійснено порівняльний аналіз показників якості освіти в закладі вищої освіти України в умовах дистанційного навчання через пандемію COVID-19 за результатами двох хвиль соціологічного дослідження, яке проводилося у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка під назвою «Академічна доброчесність у системі внутрішнього забезпечення якості освіти» в рамках проєкту Американських Рад з міжнародної освіти «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти». Зосереджено увагу на окремих показниках якості освіти, які визначають індивідуальну траєкторію студента, а саме: вибір навчальних дисциплін, участь у обговоренні освітніх програм, навантаження студентів, завантаженість викладачів. Порівнюючи результати, продемонстровано, що відповіді респондентів під час другого карантинного 2021/2022 н. р. показали рух по висхідній ряду показників якості освіти. Зокрема, зросла доступність до силабусів, програм навчальних курсів, навчально-методичної літератури та іншої документації, які забезпечують освітньо-виховний процес в університеті, зросли можливості студентів самостійно обирати власну траєкторію навчання; збільшилася кількість переглядів освітніх програм і залучення до цього процесу студентів. Також здійснено порівняння оцінки суб’єктами навчального процесу студентського навантаження та завантаженості науково-педагогічних працівників. Проілюстровано збільшення навчального навантаження як студентів, так і завантаженості науково-педагогічних працівників у перший карантинний навчальний рік, та їх зменшення в умовах дистанційного навчання другого навчального року. Показано, що дистанційна форма навчання обумовила певні комунікаційні обмеження між студентами і викладачами, що ускладнило можливість здійснювати спільні види роботи, обмінюватися думками, досвідом, емоціями.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми філософії та соціології. Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 36;-
dc.subjectякість освіти, карантинні обмежен- ня, дистанційне навчання, індивідуальна траєкторія студента.uk_UA
dc.subjectquality of education, quarantine restrictions, distance learning, the individual trajectory of the student.uk_UA
dc.titleЯкість освіти в умовах дистанційного навчання: порівняльний аналіз за результатами соціологічного опитуванняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf267,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.