Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/440
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носкова, Маргарита | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T13:18:15Z | - |
dc.date.available | 2021-12-14T13:18:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Носкова, Маргарита Organizational and pedagogical conditions for teachers’ readiness formation to use information technologies and distant learning / М. Носкова, М. Гаврилюк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2019. – Вип. 8/40 : Педагогіка | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/440 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблеми формування у педагогів закладів загальної середньої освіти готовності до використання інформаційних технологій та дистанційних форм навчання. Основна увага дослідження зосереджена на педагогах, які працюють у школах та завершили професійну освіту не менше десяти років тому, які вже мають певний досвід педагогічної діяльності та планують розвивати свою педагогічну кар’єру. У статті здійснено аналіз досліджень вітчизняних науковців щодо сутності поняття готовності та компонентів, які її визначають. Зокрема, в результаті аналізу сформульовано узагальнене визначення готовності педагога до провадження професійної діяльності, яким послуговувались у процесі дослідження: професійна готовність педагога – це складне, багатокомпонентне поняття, яке потребує певного формувального процесу, який триває впродовж усієї професійної діяльності вчителя. Готовність або здатність педагога до сприйняття інновацій у професійній діяльності формується зовнішніми та внутрішніми факторами, які повинні, в ідеалі, гармонійно поєднуватись та доповнювати один одного. Сформульовано та аргументовано організаційно-педагогічні умови формування у педагогів закладів загальної середньої освіти готовності до використання інформаційних технологій та дистанційних форм навчання у процесі професійного розвитку, а саме: наявність державного професійного стандарту вчителя, який визначає інформаційну компетентність вчителя відповідно до його освіти та посади; стійка мотивація до використання інформаційних технологій у професійній діяльності; створення на робочому місті викладача відповідного технічного забезпечення; наявність у закладі освіти інформаційного навчального середовища та відповідного технічного обладнання і програмного забезпечення; система професійного розвитку педагогів закладу освіти щодо використання інформаційних технологій та дистанційних форм навчання у освітньому процесі; професійна свобода вибору форм, методів, технологій та інструментів навчання; належне фінансове забезпечення використання інформаційних технологій та впровадження дистанційних форм навчання у закладі освіти. Визначено перспективи подальших наукових розвідок за означеною проблемою, а саме аналіз сучасного стану нормативно-правової бази України, яка регламентує та унормовує процес інформатизації та впровадження інформаційних технологій та дистанційного навчання у закладах освіти України; аналіз причин гальмування процесу впровадження дистанційних форм навчання у освітній процес закладів загальної середньої освіти України; дослідження сучасного стану змістового наповнення та організації професійного розвитку інформаційної компетентності педагогів шкіл у закладах післядипломної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.subject | інформаційна компетентність педагога | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Organizational and pedagogical conditions for teachers’ readiness formation to use information technologies and distant learning | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
носкова.pdf | 605,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.