Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНабитович, Ігор Йосипович-
dc.date.accessioned2025-01-13T13:40:26Z-
dc.date.available2025-01-13T13:40:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНабитович І. Модерністичне представлення sacrum’y в історичних романах Дмитра Мережковського (Смерть богів (Юліян-Відступник):, Воскреслі боги (Леонардо да Вінчі)). Roczniki Humanistyczne KUL. Seria Słowianoznawstwo. Tom 58, z. 7. Lublin, 2010. S. 23-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4540-
dc.description.abstractУ cтатті розглянуто, як у романах Дмитра Мережковського здійснено художню спробу представлення художнього конструювання символістського простору категорії sacrum – на основі мистецько-філософського досвіду межового переходу від Античности до Середньовіччя (“Смерть богів (Юліян-Відступник)”), а потім своєрідного симетрично оберненого повернення від Середньовіччя до Ренесансу (“Воскреслі боги (Леонардо да Вінчі)”), її різноманітних виявів як у віруваннях еллінів в олімпійських богів, так і у християнстві.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectsacrumuk_UA
dc.subjectprofanumuk_UA
dc.subjectсимволізмuk_UA
dc.subjectМережковськийuk_UA
dc.titleМодерністичне представлення sacrum’y в історичних романах Дмитра Мережковського (Смерть богів (Юліян-Відступник):, Воскреслі боги (Леонардо да Вінчі))uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nabytovych_34.doc139 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.