Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorВозняк, Олеся Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-01-13T20:25:58Z-
dc.date.available2025-01-13T20:25:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГевко Оксана, Возняк Олеся. Формування логіко-математичних уявлень дітей дошкільного віку як основа алгоритмічного мислення молодшого школяра. Виховання дітей та молоді: теорія і практика: зб.наук.праць / за ред. Орести Карпенко. Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного університету імені Івана Франка, 2020. С.31–37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4579-
dc.description.abstractСучасні пріоритетні напрями змісту дошкільної освіти спрямовані на особистісне становлення та розвиток підростаючого покоління, формування у нього цілісності світосприймання, життєвих компетентностей, розкриття творчих здібностей та мотивація творчої самореалізації кожної особистості. Особливо важливу роль відводиться компетентності дошкільника у логіко-математичній діяльності. Впродовж дошкільного періоду у дитини не тільки інтенсивно розвиваються всі психічні функції, але й закладається основа розвитку пізнавальних здібностей та інтелектуального потенціалу. Обґрунтовано педагогічні шляхи формування логіко-математичних уявлень дітей дошкільного віку як базові для алгоритмічного мислення у шкільному навчанні, окреслено можливості використання результатів дослідження у науково-практичній діяльності вихователя. Забезпечення всебічної логіко-математичної підготовленості дітей дошкільного віку до алгоритмічної діяльності молодшого школяра досягатиметься через уміле поєднання педагогами ігрових методів і методів безпосереднього та опосередкованого навчання як на заняттях, так і в позаняттєвій діяльності дошкільників, через уникнення інтелектуальних та фізичних перенавантажень. Таким чином, зацікавленість дітей дошкільного віку ігровою діяльністю поступово переходитиме до зацікавлення навчанням, потребою здобувати нові логіко-математичні знання та уявлення, застосовувати алгоритмічне мислення, що є абсолютно природним для повсякденної діяльності дошкільників і формується умілим використанням дидактичних ігор в навчально-виховному процесі в закладі дошкільної освіти. Отже, найважливішим підсумком логіко-математичної готовності дошкільників до шкільного навчання є не тільки і не стільки нагромадження певного запасу наочних знань і умінь, скільки інтелектуальний розвиток майбутніх школярів, формування у них алгоритмічного способу мислення, необхідних специфічних пізнавальних і розумових умінь, які є основою для наступного успішного засвоєння логіко-математичної інформації та удосконалення алгоритмічного мислення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectлогіко-математичні уявлення, логіко-математичне, алгоритмічне мислення, інтелектуальний розвиток, діти дошкільного віку, молодший школяр, заняття, позазаняттєва діяльнястьuk_UA
dc.titleФормування логіко-математичних уявлень дітей дошкільного віку як основа алгоритмічного мислення молодшого школяра.uk_UA
dc.title.alternativeФормування логіко-математичних уявлень дітей дошкільного віку як основа алгоритмічного мислення молодшого школяра.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.