Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorБезноскович, Марія-
dc.date.accessioned2025-01-15T13:58:23Z-
dc.date.available2025-01-15T13:58:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГевко О., Безноскович М. Українські народні традиції як засіб організації фізичного виховання дошкільників. Актуальні проблеми удосконалення дошкільної освіти: збірник тез регіональної науково-практичної конференції до 20-ліття факультету психології, педагогіки та соціальної роботи (14 травня 2019 року) / за ред. В.В. Городиської. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2019. 246 с. С.11‒14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4650-
dc.description.abstractПотреба в руховій діяльності, у фізичному розвитку закладена в людині з раннього дитинства. Розвиток дитячого організму потребує рухливості, адже бездіяльність, малорухливість призводить не тільки до атрофії м'язів, а й недостатнього розвитку всіх інших органів дитини, в тому числі і головного мозку. Осмислення національної історії, пізнання й усвідомлення глибини української культури, в тому числі і фізичної культури є одним із аспектів фізичного виховання дітей дошкільного віку. Всебічний гармонійний розвиток особистості має забезпечувати цілеспрямоване та системне функціонування як систем всього організму, так і кожного органу зокрема, що включає інтелектуальні, психологічні та фізичні особливості особистості. Спрямованість фізичного виховання у закладах дошкільної освіти сприяє фізичному розвитку дитини дошкільного віку, розвитку у дитини рухових умінь, навичок, що включає витривалість, кмітливість, спритність, сприяє підвищенню розумової працездатності, вдосконаленню психічному розвитку особистості дошкільника, забезпечує підтримку і зміцнення здоров’я. Народні рухливі ігри є тією могутньою рушійною силою естетичного, морально-етичного та культурного виховання дітей, що здатна виховати фізично здорове, інтелектуальне покоління.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectукраїнські народні традиції, організація фізичного виховання, діти дошкільного віку, дошкільники, рухова діяльність, класифікація народних рухливих ігор, фізичний розвиток дошкільниківuk_UA
dc.titleУКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВuk_UA
dc.title.alternativeУКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.