Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/467
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Охременко, Сергій | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-16T09:15:05Z | - |
dc.date.available | 2021-12-16T09:15:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Охременко, Сергій. Технологія управління синергією класу / С. Охременко. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 155-161. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/467 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано синергетичну надефективність педагогічної макротехнології “Управління синергією класу”, яка базується на компетентнісному, діяльнісному, суб’єкт-суб’єктному та синергетичному підходах та є поєднанням відомих технологій розвивального, проблемного, інтерактивного, колективного, групового і модульного навчання. Запропоновано технології мотивації навчання та організації самоуправління, поетапного інсайту та освоєння діяльності, планування уроків та розвитку кожного учня класу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | управління синергією класу | uk_UA |
dc.subject | робота у командах та різнорівневих групах | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | планування уроку | uk_UA |
dc.subject | мотивації освіти | uk_UA |
dc.title | Технологія управління синергією класу | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
129087-Сергій Охременко-276284-1-10-20180420.pdf | 297,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.