Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОхременко, Сергій-
dc.date.accessioned2021-12-16T09:15:05Z-
dc.date.available2021-12-16T09:15:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОхременко, Сергій. Технологія управління синергією класу / С. Охременко. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 155-161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/467-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано синергетичну надефективність педагогічної макротехнології “Управління синергією класу”, яка базується на компетентнісному, діяльнісному, суб’єкт-суб’єктному та синергетичному підходах та є поєднанням відомих технологій розвивального, проблемного, інтерактивного, колективного, групового і модульного навчання. Запропоновано технології мотивації навчання та організації самоуправління, поетапного інсайту та освоєння діяльності, планування уроків та розвитку кожного учня класу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectуправління синергією класуuk_UA
dc.subjectробота у командах та різнорівневих групахuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectпланування урокуuk_UA
dc.subjectмотивації освітиuk_UA
dc.titleТехнологія управління синергією класуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
129087-Сергій Охременко-276284-1-10-20180420.pdf297,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.