Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/475
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смолікевич, Надія | - |
dc.contributor.author | Турчин, Ірина | - |
dc.contributor.author | Горохівська, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-16T10:14:36Z | - |
dc.date.available | 2021-12-16T10:14:36Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Смолікевич, Надія Проблеми адаптації іноземних студентів в університетах США / Н. Смолікевич, І. Турчин, Т. Горохівська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка, 2020. – Вип. 10/42 : Педагогіка | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/475 | - |
dc.description.abstract | Незважаючи велику кількість авторських досліджень проблем іноземних студентів, з якими вони стикаються під час навчання за кордоном, ми стверджуємо, що проблеми адаптації особливо важливі для сучасної педагогіки та психології з метою забезпечення фасилітації процесу адаптації іноземців. У статті пропонується аналіз організаційно-педагогічного забезпечення адаптації іноземних студентів до університетського середовища США. У роботі стверджується, що чинники прямої дії (зміст навчального матеріалу; форми, методи та засоби навчання) та чинники непрямої дії (просторово-предметна організація освітнього середовища, міжособистісна взаємодія та особистісно-психологічні особливості) впливають на адаптацію іноземних студентів до американського університетського середовища. Досліджено основні аспекти адаптації іноземних студентів до університетів США. Стаття також окреслює низку компетентностей та здібностей студентів, необхідних для адаптації до освітнього середовища під час навчання за кордоном. Виокремлено основні компетентності викладачів, необхідних у роботі з іноземними студентами для їхньої успішної адаптації та навчальних досягнень. Завдяки результатам опитування ми визначили основні проблеми іноземних студентів у процесі адаптації до нового університетського середовища з різних аспектів, головним чином: психологічних, соціальних, культурних і академічних. Обґрунтовано організаційно-педагогічні основи роботи університетського персоналу з іноземними студентами щодо полегшення адаптації іноземців до нового академічного середовища та важливого значення університетського кампусу в цьому процесі. Окреслено також можливість впровадження прогресивних ідей та досвіду США щодо адаптації іноземних студентів до університетської освіти України | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | іноземний студент | uk_UA |
dc.subject | проблеми адаптації | uk_UA |
dc.subject | аспекти адаптації | uk_UA |
dc.subject | академічне середовище | uk_UA |
dc.title | Foreign students’ adaptation challenges in the us universities | uk_UA |
dc.title.alternative | Проблеми адаптації іноземних студентів в університетах США | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
смолікевич.pdf | 442,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.