Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ореста-
dc.date.accessioned2021-12-16T14:02:04Z-
dc.date.available2021-12-16T14:02:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКарпенко, Ореста Формування християнського світогляду учнівської молоді на Волині ( XIX - початок XX ст.) / О. Карпенко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка, 2020. – Вип. 10/42 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/478-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні аспекти виховання дітей та молоді у християнському дусі у Волинській губернії. Проаналізовані автором архівні документи засвідчують, що в школах цього регіону школярі вивчали Закон Божий, дітей залучали до церковних богослужінь, вони займалися християнською освітою. Обґрунтовано, що представники громадських об’єднань і релігійних братств були залучені до виховання дітей та молоді. Досліджено роль представників волинського духовенства у формуванні християнського світогляду молодого покоління. Пояснюється, що багато вчених вивчали проблему релігійної освіти. Автор детально проаналізував наукові праці Г. Єрмака, Г. Котломанітової, І. Мищишина. Було з’ясовано, що основною метою духовних установ минулого було формування особливого типу мислення – сакрального. Виховання дітей християнської моралі в Україні сягає часів Київської Русі, коли в 988 р. князь Володимир проголосив християнство головною релігією держави. Це дало великий поштовх розвитку освіти, науки та мистецтва. У ХІХ – на початку ХХ ст. Волинська губернія входила до російської державної релігійної освіти, а отже, виховання у дусі християнства продовжувало розвиватися, і православ’я на цих теренах було основною релігією. Релігійна освіта забезпечувалася під час шкільних та позаурочних годин. Молоде покоління читало Біблію та книги на морально-етичні теми. Студентські книги вміщували матеріали про співчуття, милосердя, любов та терпимість. Діти співали у церковному хорі. Представники церковного братства відкривали початкові та недільні школи, вели моральні бесіди. Найбільші церковні організації були у Луцьку, Кременці, Острозі. Основні напрями впровадження учнів православної педагогіки та закладів освіти сьогодення визначені у статтіuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectхристиянська освітаuk_UA
dc.subjectхристиянський світоглядuk_UA
dc.subjectгромадські об’єднанняuk_UA
dc.titleThe formation of the christian outlook of the student youth in volhynia province (19th ‒ early 20th century)uk_UA
dc.title.alternativeФормування християнського світогляду учнівської молоді на Волині ( XIX - початок XX ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
карпенко (3).pdf462,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.