Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/479
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаргун, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-16T14:09:23Z | - |
dc.date.available | 2021-12-16T14:09:23Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шаргун, Тетяна Лінгвогуманітарна компетентність майбутніх інженерів: філософсько-антропологічний вимір / Т. Шаргун, А. Поцелуйко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка, 2020. – Вип. 10/42 : Педагогіка | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/479 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу розкрито теоретичні засади формування лінгвогуманітарної компетентності студентів технічних закладів вищої освіти як вагомого чинника особистісного розвитку. Лінгвогуманітарну компетентність фахівця з вищою технічною освітою визначено як інтегративну динамічну структурно-рівневу якість особистості, що поєднує сукупність лінгвістичних, гуманітарно-комунікативних і соціокультурних компетенцій, комунікативних і пізнавальних здібностей. Показано, що процес особистісного розвитку полягає передусім у якісних змінах психічної діяльності, формуванні нових якостей особистості. Досліджено роль компетентнісного підходу в організації освітнього процесу вищої школи. На перше місце поставлено вміння розв’язувати проблеми, що виникають у пізнавальній, технологічній і психічній діяльності, у сферах етичних, соціальних, правових, професійних, особистих взаємовідносин. Констатовано, що лінгвогуманітарні практики є надзвичайно важливими у філософсько-антропологічному контексті як одні з ключових чинників особистісного розвитку. Надано узагальнювальну характеристику різних форм інтелекту. Вказано, що лінгвогуманітарні практики розвивають не лише вербально-лінгвістичний інтелект, але й креативність, тобто здатність користуватися результатами роботи різних видів інтелекту. Висвітлено вплив лінгвогуманітарних наук на соціальну комунікативність майбутніх фахівців, що є важливою для втілення моральних норм як умови соціальної адаптації особистості. Це вимагає удосконалення змісту та процедури освітнього процесу, розвитку пізнавальної самостійності й цілеспрямованості студентів, формування навичок самоосвіти та самокритики, комунікативних умінь. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | лінгвогуманітарна компетентність | uk_UA |
dc.subject | вербальний інтелект | uk_UA |
dc.subject | креативний інтелект | uk_UA |
dc.subject | філософсько-антропологічний аналіз | uk_UA |
dc.title | Linguistic and humanitarian competence of future engineers: the philosophical and anthropological aspect | uk_UA |
dc.title.alternative | Лінгвогуманітарна компетентність майбутніх інженерів: філософсько-антропологічний вимір | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
шаргун.pdf | 434,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.