Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМукан, Наталія-
dc.contributor.authorМиськів, Ірина-
dc.contributor.authorЗапотічна, Марія-
dc.date.accessioned2021-12-16T14:15:50Z-
dc.date.available2021-12-16T14:15:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМукан, Наталія. Асиміляція в освіті корінних народів Канади / Н. Мукан, І. Миськів, М. Запотічна. - Дрогобич // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 6-10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/481-
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку асиміляційних процесів, притаманних розвитку освіти корінних народів Канади у 18 – 19 століттях. Автори представляють результати аналізу науково-педагогічної літератури, що висвітлює окремі аспекти проблеми дослідження. Вони характеризують особливості функціонування шкіл-інтернатів, якими опікувалися релігійні громади, висвітлюють негативні аспекти європеїзації корінних народів, поєднання навчання в аудиторії та формування і розвитку практичних умінь і навичок учнів на основі застосування євроцентристського підходу. Автори формулюють висновки та перспективи подальших досліджень.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectасиміляціяuk_UA
dc.subjectосвіта корінних народівuk_UA
dc.subjectКанадаuk_UA
dc.subjectшкола-інтернатuk_UA
dc.titleАсиміляція в освіті корінних народів Канадиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131243-Наталія Мукан, Ірина Миськів, Марія Запотічна-281634-1-10-20180516.pdf220,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.