Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/483
Назва: | Peculiarities of the tutoring and mentoring realization at higher educational establishments of switzerland |
Інші назви: | Особливості реалізації тьюторства та ментортсва у закладах вищої освіти Швейцарії |
Автори: | Іваницька, Оксана |
Ключові слова: | тьюторство менторство заклади вищої освіти інтернаціоналізація |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Іваницька, Оксана Особливості реалізації тьюторства та ментортсва у закладах вищої освіти Швейцарії / О. Іваницька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І.Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І.Франка, 2020. – Вип. 10/42 : Педагогіка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття надає нам інформацію про швейцарську вищу освіту, а також особливості функціонування тьюторства та менторства. Представлено порівняльний аналіз різних ЗВО. Дослідження містить детальну інформацію про допомогу студентів, вплив на їхній майбутній успіх та працевлаштування. Зазначається, що розвиток політики інтернаціоналізації, підвищення академічної мобільності, необхідність забезпечення якості вимагають швидкої реакції сектора вищої освіти для подолання викликів у вищій освіті. У статті також міститься інформація про інноваційний потенціал швейцарських університетів. Обговорюються етапи розвитку електронного навчання у Швейцарії, які пливають на надання послуг з вищої освіти. Згадується проект GARCIA “Гендерність в університеті та дослідженні: боротьба з кар’єрними нестабільностями та асиметріями”, де були побудовані ключові ідеї, а також узагальнена модель гендерних менторських програм за різними інституційними кейсами в шести європейських країнах (Італії, Словенії, Швейцарії, Бельгії, Ісландії та Нідерландах). У статті також представлені досвід Швейцарського університету Франкліна, Женевського університету, Університету Санкт-Галлена, Університету Лозанни, Невшательського Університету та Цюріхського університету. У статті детально описано структуру системи функціонування тьюторів та менторів у Швейцарському університеті Франкліна, де студенти можуть розробляти власний академічний план роботи з академічним наставником, а також планувати кар’єрні перспективи. Зазначається, що в Центрі письма та навчання працюють різні типи тьюторів і менторів. Це – мовні тьютори, академічні ментори та тьютори для міжнародних студентів. Представлений приклад Швейцарського університету Франкліна відображає спектр студентського наставництва у ЗВО Швейцарії |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/483 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
іваницька (2).pdf | 407,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.