Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменог, Олена-
dc.date.accessioned2025-01-28T11:16:25Z-
dc.date.available2025-01-28T11:16:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСеменог, Олена. Етнолінгводидактична культура учителя у праксеологічному вимірі / О. Семеног // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 461-471. - Бібліогр. в кінці ст. (19 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4847-
dc.description.abstractУ статті окреслено окремі аспекти формування етнолінгводидактичної культури майбутніх учителів-словесників у процесі мовно-методичної підготовки на магістерському освітньому рівні на праксеологічних засадах. В основу викладання модуля покладено програмні вимоги до соціо-, етнокультурного компоненту навчання української мови у старшій школі. Дослідження концепту «праця» розглядається крізь призму етнолінгводидактичної культури, що виявляється у здібностях і вміннях використовувати етнолінгвістичний матеріал в освітній діяльності з метою формування загальнолюдських, національних морально-етичних цінностей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутній учитель-словесникuk_UA
dc.subjectконцепт «праця»uk_UA
dc.subjectмовно-методична підготовкаuk_UA
dc.subjectпраксеологічний підхідuk_UA
dc.titleЕтнолінгводидактична культура учителя у праксеологічному виміріuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 3 (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
семеног.pdf411,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.