Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрістова, Наталія-
dc.date.accessioned2021-12-16T15:32:56Z-
dc.date.available2021-12-16T15:32:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАрістова, Наталія. Актуалізаційно-ціннісний компонент професійної суб'єктності майбутніх філологів / Н. Арістова // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 15-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/484-
dc.description.abstractЗ метою визначення структури професійної суб’єктності майбутніх філологів автор аналізує праці українських і зарубіжних учених. Структура професійної суб’єктності майбутніх філологів складається із п’яти взаємопов’язаних компонентів, зокрема, актуалізаційно-ціннісного, конструктивно-змістового, суб’єктно-діяльнісного, результативно-компетентнісного і рефлексійного. У статті надано характеристику актуалізаційно-ціннісного компонента професійної суб’єктності майбутніх філологів і розглянуто його складники.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectсуб’єктністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна суб’єктністьuk_UA
dc.subjectактуалізаційно-ціннісний компонентuk_UA
dc.subjectмайбутні філологиuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмотивація досягнення успіхуuk_UA
dc.subjectрозвивальний тип мисленняuk_UA
dc.subjectлокус контролюuk_UA
dc.titleАктуалізаційно-ціннісний компонент професійної суб'єктності майбутніх філологівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131337-Наталія Арістова-281948-1-10-20180516.pdf315,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.