Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4851
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лужецька, Леся Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-28T11:51:40Z | - |
dc.date.available | 2025-01-28T11:51:40Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Лужецька, Леся. Комунікативно-діяльнісний підхід у становленні мовної особистості молодшого школяра / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 424-433. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4851 | - |
dc.description.abstract | У статті підкреслено значущість комунікативно-діяльнісного підходу до вивчення української мови в початкових класах, акцентовано увагу на ролі цього підходу у становленні мовної особистості молодшого школяра загалом і під час вивчення таких частин мови, як іменник, прикметник, дієслово зокрема. Наголошено, що комунікативно-діяльнісний підхід забезпечує реалізацію принципу цілісного вивчення учнями початкової школи мови й мовлення, передбачаючи орієнтацію на всі види мовленнєвої діяльності: слухання-розуміння (аудіювання), говоріння, читання,письмо. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | комунікативно-діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | мовна особистість | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | іменник | uk_UA |
dc.subject | прикметник | uk_UA |
dc.title | Комунікативно-діяльнісний підхід у становленні мовної особистості молодшого школяра | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 3 (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лужецька.pdf | 390,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.