Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛужецька, Леся Богданівна-
dc.date.accessioned2025-01-28T11:51:40Z-
dc.date.available2025-01-28T11:51:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛужецька, Леся. Комунікативно-діяльнісний підхід у становленні мовної особистості молодшого школяра / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 424-433. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4851-
dc.description.abstractУ статті підкреслено значущість комунікативно-діяльнісного підходу до вивчення української мови в початкових класах, акцентовано увагу на ролі цього підходу у становленні мовної особистості молодшого школяра загалом і під час вивчення таких частин мови, як іменник, прикметник, дієслово зокрема. Наголошено, що комунікативно-діяльнісний підхід забезпечує реалізацію принципу цілісного вивчення учнями початкової школи мови й мовлення, передбачаючи орієнтацію на всі види мовленнєвої діяльності: слухання-розуміння (аудіювання), говоріння, читання,письмо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомунікативно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectмовна особистістьuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectіменникuk_UA
dc.subjectприкметникuk_UA
dc.titleКомунікативно-діяльнісний підхід у становленні мовної особистості молодшого школяраuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 3 (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лужецька.pdf390,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.