Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2025-01-29T06:42:22Z-
dc.date.available2025-01-29T06:42:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГірняк, Світлана. Особливості формування соціокультурної компетентності в учнів 4 класу на уроках української мови / С. Гірняк // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 385-393. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4861-
dc.description.abstractУ статті розглянуто і теоретично обґрунтовано особливості формування соціокультурної компетентності учнів під час вивчення української мови; схарактеризовано особливості успішного формування в дітей молодшого шкільного віку соціокультурної компетентності; окреслено зміст соціокультурного аспекту навчання української мови учнів 4 класу початкової школи та виокремлено ефективні види роботи для формування соціокультурної компетенції молодших школярів на уроках української мови.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectуроки української мовиuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.titleОсобливості формування соціокультурної компетентності в учнів 4 класу на уроках української мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 3 (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гірняк.pdf384,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.