Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуців, Світлана Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-01-29T06:45:55Z-
dc.date.available2025-01-29T06:45:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛуців, Світлана. Оцінювання першокласників на уроках навчання грамоти в умовах впровадження нового змісту початкової освіти / С. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 434-440. - Бібліогр. в кінці ст. (3 назви).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4862-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано, що серед багатьох психологічних факторів, які використовує учитель під час формування в першокласників позитивного ставлення до навчання важливе місце займає педагогічна оцінка. Доведено, що словесне оцінювання знань допомагає учневі самому оцінити свої знання і здібності: одні позбуваються своєї самовпевненості й самозаспокоєння, другі починають усвідомлювати свої труднощі, треті починають відчувати впевненість у власних силах. Все це сприяє формуванню позитивного ставлення учнів першого класу до навчанняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectформи оцінюванняuk_UA
dc.subjectвмінняuk_UA
dc.subjectнавчальні досягненняuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.titleОцінювання першокласників на уроках навчання грамоти в умовах впровадження нового змісту початкової освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 3 (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
луців.pdf360,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.