Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалько, Ріта-
dc.date.accessioned2025-01-29T08:44:23Z-
dc.date.available2025-01-29T08:44:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКалько, Ріта. Соціокультурний досвід як підгрунтя формування мовної особистості молодшого школяра в сучасному шкільному театрі / Р. Калько // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 394-404. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назвuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4869-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз соціокультурного досвіду як підгрунтя формування мовної особистості молодшого школяра в сучасному шкільному театрі. Виділено низку особливостей застосування шкільного театру у світлі сучасних наукових поглядів. Досліджено сутність, роль й значення формування мовної особистості та набуття нею соціокультурного досвіду. Доведено, що створення в межах діяльності шкільного театру соціокультурного середовища забезпечує можливості мовного розвитку особистості, розкриття рушійних сил та механізмів формування соціального досвіду, перетворення навчального процесу на театр-життя як «синтезатор» культуротворчого простору школи. У компонентній структурі соціокультурного досвіду молодшого школяра виокремлено наявні уявлення та знання про основні норми, правила, цінності й смисли культури як підґрунтя оволодіння учнями способами та правилами інтеріоризації соціального досвіду в освоєнні мовних та поведінкових практик.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсоціокультурний досвідuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectмовна особистістьuk_UA
dc.subjectкультуротворчий простірuk_UA
dc.subjectшкільний театрuk_UA
dc.titleСоціокультурний досвід як підгрунтя формування мовної особистості молодшого школяра в сучасному шкільному театріuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 3 (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
калько.pdf389,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.