Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4869
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калько, Ріта | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-29T08:44:23Z | - |
dc.date.available | 2025-01-29T08:44:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Калько, Ріта. Соціокультурний досвід як підгрунтя формування мовної особистості молодшого школяра в сучасному шкільному театрі / Р. Калько // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 394-404. - Бібліогр. в кінці ст. (10 назв | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4869 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз соціокультурного досвіду як підгрунтя формування мовної особистості молодшого школяра в сучасному шкільному театрі. Виділено низку особливостей застосування шкільного театру у світлі сучасних наукових поглядів. Досліджено сутність, роль й значення формування мовної особистості та набуття нею соціокультурного досвіду. Доведено, що створення в межах діяльності шкільного театру соціокультурного середовища забезпечує можливості мовного розвитку особистості, розкриття рушійних сил та механізмів формування соціального досвіду, перетворення навчального процесу на театр-життя як «синтезатор» культуротворчого простору школи. У компонентній структурі соціокультурного досвіду молодшого школяра виокремлено наявні уявлення та знання про основні норми, правила, цінності й смисли культури як підґрунтя оволодіння учнями способами та правилами інтеріоризації соціального досвіду в освоєнні мовних та поведінкових практик. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | соціокультурний досвід | uk_UA |
dc.subject | молодший школяр | uk_UA |
dc.subject | мовна особистість | uk_UA |
dc.subject | культуротворчий простір | uk_UA |
dc.subject | шкільний театр | uk_UA |
dc.title | Соціокультурний досвід як підгрунтя формування мовної особистості молодшого школяра в сучасному шкільному театрі | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 3 (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
калько.pdf | 389,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.