Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедурко, Марія Юліанівна-
dc.contributor.authorКушнірчук, Мар'яна-
dc.date.accessioned2025-01-29T08:49:50Z-
dc.date.available2025-01-29T08:49:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФедурко, Марія. Соціокультурний компонент у професійно-комунікативній підготовці вчителя початкової школи / М. Федурко, М. Кушнірчук // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2017. - С. 482-493. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4870-
dc.description.abstractУ статті йдеться про актуальність соціокультурної підготовки в процесі фахового становлення вчителя початкової школи. Зауважено, що для успішного розв’язання її завдань важливо створити у виші відповідне соціокультурне середовище. Ппоказано вагу занять з української мови з практикумом у його створенні. Виокремлено вузлові моменти дидактичної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх педагогів на заняттях з української мови з практикумом. Продемонстровано взірець її використання під час вивчення розділу «Синтаксис української мови»uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійно-комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectдидактична модельuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.subjectпринципи і форми навчанняuk_UA
dc.titleСоціокультурний компонент у професійно-комунікативній підготовці вчителя початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 3 (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
федурко_кушнірчук.pdf411,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.