Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарзацька, Лариса-
dc.date.accessioned2025-02-03T12:25:44Z-
dc.date.available2025-02-03T12:25:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВарзацька, Лариса. Узагальнені способи діяльності в системі компетентнісної мовної освіти (початкові класи) / Л. Варзацька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - С. 427-437.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4899-
dc.description.abstractУ статті розкрито мотиваційні, змістові, операційні складники компетентнісного навчання української мови, засновані на послідовному використанні системних мовних і мовленнєвих зв’язків як визначального засобу формування узагальнених способів діяльності. Показано, що таке навчання спрямоване на формування в учнів прагнення до самопізнання, саморозвитку, на утвердження активної позиції, осягнення ідеалів добра, краси, істини, любові до рідної й усесвітньої культури.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсуб’єктний досвідuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectкомплексні вправиuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи і формиuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectузагальнені способи діяльностіuk_UA
dc.titleУзагальнені способи діяльності в системі компетентнісної мовної освіти (початкові класи)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 1 (2015)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
варзацька.pdf425 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.