Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, Володимир Юліанович-
dc.contributor.authorСилюга, Людмила Петрівна-
dc.contributor.authorСтасів, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorБілецька, Любов Степанівна-
dc.date.accessioned2025-02-03T13:48:40Z-
dc.date.available2025-02-03T13:48:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФормування культури усного мовлення учнів початкових класів у процесі вивчення математики / В. Ковальчук, Л. Силюга, Н. Стасів, Л. Білецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - С. 463-469.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4909-
dc.description.abstractУ статті йдеться про умови успішного формування математичної культури школяра – свідоме розуміння змісту математичних понять, їхнє правильне термінологічне окреслення, точне вживання в мовленні. Доведено роль тривалого вправляння у виробленні навичок довершеного математичного мовлення. Акцентовано на вагомості умінь перекладати з природної мови на формалізовану і навпаки.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкультура усного мовленняuk_UA
dc.subjectматематичні терміниuk_UA
dc.subjectсемантика математичної мовиuk_UA
dc.subjectсинтаксис математичної мовиuk_UA
dc.titleФормування культури усного мовлення учнів початкових класів у процесі вивчення математикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 1 (2015)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ковальчук_селюга_стасів.pdf379,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.