Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4913
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зимульдінова, Алла Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Скалич, Любов Йосипівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T14:12:40Z | - |
dc.date.available | 2025-02-03T14:12:40Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Зимульдінова, Алла Сергіївна. Підготовка майбутніх учителів до роботи за новими літературними читанками для 3 класу / А. С. Зимульдінова, Л. Й. Скалич // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - С. 447-453. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4913 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості підготовка майбутніх учителів до роботи з новими літературними читанками для учнів 3 класу різних авторів. Подано порівняльний аналіз цих читанок із урахуванням вимог шкільної програми та відповідно до принципів доступності, наступності й перспективності, змістовності. Розкрито методику опрацювання народних та літературних творів, уміщених у підручниках з літературного читання. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | програми | uk_UA |
dc.subject | підручники | uk_UA |
dc.subject | літературні читанки | uk_UA |
dc.subject | аналіз | uk_UA |
dc.subject | наступність | uk_UA |
dc.subject | змістовність | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до роботи за новими літературними читанками для 3 класу | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 1 (2015) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
зимульдінова_скалич.pdf | 377,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.