Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОхріменко, Леся-
dc.contributor.authorКасперська, Людмила-
dc.date.accessioned2025-02-04T09:17:13Z-
dc.date.available2025-02-04T09:17:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОхріменко, Леся. Підготовка учителів до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу в початковій школі / Л. Охріменко, Л. Касперська // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2015. - С. 502-509.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4929-
dc.description.abstractУ статті розкривається проблема підготовки учителів до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу початкової школи. Висвітлюються педагогічні умови, за яких може застосовуватися освітній процес нового змісту. До них належать: підготовка вчителя до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу; створення на уроках доступного середовища; керування учителем освітнім процесом учнів початкової школи у взаємодії з ними.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтована освітаuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectосвітнє завданняuk_UA
dc.titleПідготовка учителів до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу в початковій школіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 1 (2015)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
охріменко_касперська.pdf359,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.