Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/493
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корницька, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-20T14:21:14Z | - |
dc.date.available | 2021-12-20T14:21:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Корницька, Юлія. Роль та місце тестування в навчанні іноземних мов / Ю. Корницька // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 52-57. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/493 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається потенціал тестування для організації об’єктивного та технологічного моніторингу якості іншомовної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю. На основі теоретичного аналізу актуальних досліджень представлено узагальнений перелік переваг використання тестів та комп’ютерних тестів зокрема, визначено доцільність використання тестів на різних етапах навчання. Запропоновано базовий алгоритм складання комп’ютерного тесту. Наведено приклади можливих технічних рішень. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич : Коло | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | переваги | uk_UA |
dc.subject | тест | uk_UA |
dc.subject | рівні засвоєння | uk_UA |
dc.subject | алгоритм | uk_UA |
dc.subject | тестова оболонка | uk_UA |
dc.title | Роль та місце тестування в навчанні іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
131345-Юлія Корницька-281962-1-10-20180516.pdf | 229,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.