Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуров, Сергій-
dc.date.accessioned2021-12-20T14:25:41Z-
dc.date.available2021-12-20T14:25:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГуров, Сергій. Моделювання процесу виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури / С. Гуров // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 57-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/494-
dc.description.abstractУ статті представлено теоретико-концептуальну модель виховання духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літератури, проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що необхідність педaгогічного моделювання зумовлена потребою в об’єднанні всіх знань про особистість, в якої необхідно виховати духовно-моральні цінності засобами художньої літератури. Ефективне виховання духовних і моральних цінностей студентів гуманітарних наук можливе за умови створення теоретично обґрунтованої та експериментально підтвердженої теоретико-концептуальної моделі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectдуховно-моральні цінностіuk_UA
dc.subjectстуденти гуманітарних спеціальностейuk_UA
dc.subjectтеоретико-концептуальна педагогічна модельuk_UA
dc.titleМоделювання процесу виховання духовно-моральних цінностей у студентів гуманітарних спеціальностей засобами художньої літературиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131346-Сергій Гуров-281964-1-10-20180516.pdf265,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.