Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4970
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Неллі | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-06T08:33:36Z | - |
dc.date.available | 2025-02-06T08:33:36Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бондаренко, Неллі. Соціокультурний аспект формування правописної компетентності учнів 5-7 класів / Н. Бондаренко // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка та ін. ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко]. - Дрогобич : Посвіт, 2013. - С. 452-458. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4970 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається інноваційна технологія навчання державної української мови на засадах компетентнісного підходу; розглядаються специфічні чинники становлення правописної компетентності та особливості цього процесу через реалізацію соціокультурної змістової лінії, модель вивчення мови на основі тексту. Теоретичні положення підкріплюються прикладами з чинних підручників для 5-7 класів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | правописна компетентність, | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна змістова лінія | uk_UA |
dc.subject | текст | uk_UA |
dc.subject | текстоцентрична модель вивчення мови | uk_UA |
dc.title | Соціокультурний аспект формування правописної компетентності учнів 5-7 класів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бондаренко.pdf | 328,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.