Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Луців, Світлана Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-07T10:16:21Z | - |
dc.date.available | 2025-02-07T10:16:21Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Луців, Світлана. Слово як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у процесі засвоєння української мови / С. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка та ін. ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко]. - Дрогобич : Посвіт, 2013. - С. 516-522. - Бібліогр. в кін. ст. (7 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено, що сучасна освіта передбачає повагу до особистості школяра, довіру до нього, прийняття його особистісних цілей, запитів і інтересів; створення максимально сприятливих умов для розкриття й розвитку здібностей і обдарувань дитини, для її повноцінного життя на кожному з вікових етапів, для її самовизначення. Доведено, що слово як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у процесі засвоєння української мови має ефективний вплив тоді, коли враховуються психолого-педагогічні умови її впливу: доброзичливе ставлення до дітей; оцінювання не лише результату, а й зусиль кожної дитини; мотивування та об’єктивність оцінки, індивідуальний підхід; ставлення учня до навчання, вчителя та ровесників; усвідомлення вимог учителя, реакція на оцінку, вплив її на діяльність, віра вчителя в сили і можливості школярів, створення реальних умов для досягнення успіхів у навчанні. Встановлено, що словесне оцінювання ґрунтується на позитивному принципі, яке передбачає враху-вання рівня досягнень учнів, а не ступеня їх невдач. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | слово | uk_UA |
dc.subject | засіб | uk_UA |
dc.subject | оцінка | uk_UA |
dc.subject | навчальні досягнення | uk_UA |
dc.subject | педагогічна оцінка | uk_UA |
dc.subject | перспективна оцінка | uk_UA |
dc.title | Слово як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у процесі засвоєння української мови | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
луців.pdf | 327,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.