Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуців, Світлана Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-02-07T10:16:21Z-
dc.date.available2025-02-07T10:16:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛуців, Світлана. Слово як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у процесі засвоєння української мови / С. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка та ін. ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко]. - Дрогобич : Посвіт, 2013. - С. 516-522. - Бібліогр. в кін. ст. (7 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5017-
dc.description.abstractУ статті визначено, що сучасна освіта передбачає повагу до особистості школяра, довіру до нього, прийняття його особистісних цілей, запитів і інтересів; створення максимально сприятливих умов для розкриття й розвитку здібностей і обдарувань дитини, для її повноцінного життя на кожному з вікових етапів, для її самовизначення. Доведено, що слово як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у процесі засвоєння української мови має ефективний вплив тоді, коли враховуються психолого-педагогічні умови її впливу: доброзичливе ставлення до дітей; оцінювання не лише результату, а й зусиль кожної дитини; мотивування та об’єктивність оцінки, індивідуальний підхід; ставлення учня до навчання, вчителя та ровесників; усвідомлення вимог учителя, реакція на оцінку, вплив її на діяльність, віра вчителя в сили і можливості школярів, створення реальних умов для досягнення успіхів у навчанні. Встановлено, що словесне оцінювання ґрунтується на позитивному принципі, яке передбачає враху-вання рівня досягнень учнів, а не ступеня їх невдач.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсловоuk_UA
dc.subjectзасібuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectнавчальні досягненняuk_UA
dc.subjectпедагогічна оцінкаuk_UA
dc.subjectперспективна оцінкаuk_UA
dc.titleСлово як засіб оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у процесі засвоєння української мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
луців.pdf327,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.