Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМафтин, Наталія-
dc.date.accessioned2025-02-07T10:20:09Z-
dc.date.available2025-02-07T10:20:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМафтин, Наталія. Ідейно-художні особливості малої прози Валер'яна Підмогильного (на основі аналізу новели "Іван Босий") / Н. Мафтин // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка та ін. ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко]. - Дрогобич : Посвіт, 2013. - С. 372-380. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5018-
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку моделювання художньої свідомості в новелі В. Підмогильного “Іван Босий”. Доведено, що основним принципом, за яким розгортається художнє мислення автора, є принцип зіставлення, що реалізується на жанрово-композиційному, ідейно-стильовому та художньо-образному рівнях твору й детермінується етнопсихологічною константою антеїзму. Композиційні особливості твору розглядаються крізь призму “оцінного” рівня новели, що дає можливість виявити специфіку поєднання в художньому мисленні автора рис європейської новелістичної традиції, впливу філософії екзистенціалізму зі світоглядними чинниками, сформованими як духовне протистояння тискові окупаційного режиму.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectхудожня свідомістьuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectкомпозиціяuk_UA
dc.subjectстильuk_UA
dc.subjectантеїзмuk_UA
dc.titleІдейно-художні особливості малої прози Валер'яна Підмогильного (на основі аналізу новели "Іван Босий")uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мафтин.pdf416,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.