Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроць, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-02-10T08:18:19Z-
dc.date.available2025-02-10T08:18:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроць, Марія. Особливості проведення уроків літературного читання у початковій школі з використанням комп'ютера / М. Проць // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка та ін. ; [редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко]. - Дрогобич : Посвіт, 2013. - С. 522-526. - Бібліогр. в кін. ст. (5 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5026-
dc.description.abstractУ статті розкриваються завдання уроків літературного читання як одного з основних компонентів розвитку мовленнєвої діяльності школярів. Вказується, що готуючись до уроків літературного читання, вчитель повинен окреслити структуру уроку та підібрати основні методи навчальної роботи, серед яких доцільними і перспективними є упровадження інформаційно-комп‘ютерних технологій. Поруч із позитивними аспектами використання комп’ютерів у навчанні школярів розкриваються й негативні фактори.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectлітературне читанняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комп‘ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectчитацька компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна і пізнавальна компетентністьuk_UA
dc.subjectпсихопатологічні симптомиuk_UA
dc.subjectсоматичні порушенняuk_UA
dc.titleОсобливості проведення уроків літературного читання у початковій школі з використанням комп'ютераuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
проць.pdf321,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.