Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/513
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колесник, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T09:29:37Z | - |
dc.date.available | 2021-12-21T09:29:37Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Колесник, Галина. Вплив емоцій на когнітивні процеси під час вивчення іноземної мови студентами першого курсу навчання / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 112-116. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/513 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню взаємовпливу емоційних та когнітивних процесів. Особливу увагу автор звертає на роль емоційного стану під час вивчення іноземної мови студентами першого року навчання. У статті визначаються ключові функції емоцій в пізнавальній діяльності. Автор припускає, що надмірні емоційні переживання викликають суттєві зміни в когнітивних процесах і мають дезорганізуючий вплив. Враховуючи всі аспекти питання, автор пропонує стратегію щодо подолання надмірної схвильованості, регуляції емоцій та успішного формування мовленнєвої компетенції у студентів під час вивчення іноземної мови. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | когнітивний процес | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетенція | uk_UA |
dc.subject | регуляція поведінки | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.title | Вплив емоцій на когнітивні процеси під час вивчення іноземної мови студентами першого курсу навчання | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
131499-Галина Колесник-282385-1-10-20180517.pdf | 243,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.