Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Галина-
dc.date.accessioned2021-12-21T09:29:37Z-
dc.date.available2021-12-21T09:29:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКолесник, Галина. Вплив емоцій на когнітивні процеси під час вивчення іноземної мови студентами першого курсу навчання / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 112-116.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/513-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню взаємовпливу емоційних та когнітивних процесів. Особливу увагу автор звертає на роль емоційного стану під час вивчення іноземної мови студентами першого року навчання. У статті визначаються ключові функції емоцій в пізнавальній діяльності. Автор припускає, що надмірні емоційні переживання викликають суттєві зміни в когнітивних процесах і мають дезорганізуючий вплив. Враховуючи всі аспекти питання, автор пропонує стратегію щодо подолання надмірної схвильованості, регуляції емоцій та успішного формування мовленнєвої компетенції у студентів під час вивчення іноземної мови.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectкогнітивний процесuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk_UA
dc.subjectрегуляція поведінкиuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.titleВплив емоцій на когнітивні процеси під час вивчення іноземної мови студентами першого курсу навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131499-Галина Колесник-282385-1-10-20180517.pdf243,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.