Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУлич, Андрій-
dc.date.accessioned2021-12-21T09:39:34Z-
dc.date.available2021-12-21T09:39:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУлич, Андрій. Графічна компетентність майбутніх учителів трудового навчання та шляхи її підвищення у педагогічному ЗВО / А. Улич // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 120-124.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/515-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність та структуру графічної компетентності як складової професійної підготовки вчителя трудового навчання. Окреслено й схарактеризовано можливі шляхи підвищення рівня графічної компетентності студентів у педагогічних закладах вищої освіти: дотримання єдиного графічного режиму; диференціація графічних завдань за ступенем складності; використання комплектів однотипних варіантів графічних завдань; впровадження сучасних методів та засобів навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectвчитель трудового навчанняuk_UA
dc.subjectграфічна компетентністьuk_UA
dc.subjectграфічне завданняuk_UA
dc.subjectкресленикuk_UA
dc.titleГрафічна компетентність майбутніх учителів трудового навчання та шляхи її підвищення у педагогічному ЗВОuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131619-Андрій Улич-282852-1-10-20180518 (1).pdf245,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.