Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамілик, Валентина-
dc.date.accessioned2021-12-21T09:45:31Z-
dc.date.available2021-12-21T09:45:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСамілик, Валентина. Формування готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності методом кейсів [Текст] / В. Самілик // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 130-134.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/517-
dc.description.abstractПідготовка майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності є органічною складовою професійної підготовки сучасного фахівця. У свою чергу це детермінує потребу в модернізації організаційно-педагогічних умов освітнього процесу, пошуку професійно-орієнтованих форм та методів навчання і виховання. У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності. Висвітлено вклад науковців у реалізацію цього аспекту. Обґрунтовано особливе значення професійно-орієнтованих методів в освітньому процесі. Визначено основні функції кейс-методу в контексті формування готовності до природоохоронної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectготовність до природоохоронної діяльностіuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі біологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтовані методиuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності методом кейсівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131621-Валентина Самілик-282856-1-10-20180518.pdf394,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.