Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5180
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дуб Віра Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-25T20:51:58Z | - |
dc.date.available | 2025-02-25T20:51:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Дуб В.Г. Ціннісно-смислові орієнтації як детермінанти професійної культури майбутніх психологів. Проблеми гуманітарних наук. Серія: Психологія. Дрогобич: Ред.-видав. відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2023. Вип. 52. С. 16–22 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2312-8437 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5180 | - |
dc.description.abstract | Суспільний запит ставить високі вимоги до професійної підготовки майбутніх психологів. Однією з актуальних проблем є становлення професійної культури майбутнього фахівця. У статті аналізуються ціннісні орієнтації та смисли як детермінанти професійної культури майбутніх психологів. Здійснено теоретичний аналіз поняття «професійна культура». Вказано, що існують розбіжності в думках учених на трактування даного феномену. Констатовано, що рівень сформованості професійної культури визначає ступінь готовності індивіда до діяльності у професії. У контексті нашого дослідження визначено, що професійна культура проявляється у способі організації, розвитку та реалізації професійної діяльності на основі аксіологічних засад. Визначено, що роль ціннісних орієнтацій у процесі формування професійної культури полягає в тому, що ціннісні орієнтації детермінують професійну поведінку, забезпечуючи її зміст та спрямованість. Зазначено, що на рівень розвитку професійної культури майбутніх психологів буде впливати інтеграл професійної цінності майбутніх фахівців, що складається з особистісної аксіосфери, професійної аксіосфери, соціальної аксіосфери. Встановлено, що асимілюючи та перетворюючи цінності, студент будує власну систему цінностей, на основі якої виробляє особистісно-професійну концепцію професійної культури та сенсу професійної діяльності. Вважаємо, що професійна культура та ціннісні орієнтації є взаємодоповнюючими утвореннями, оскільки формуються під впливом одна на одну, визначають не лише пізнавальні інтереси особистості та професійні інтереси, а й зумовлюють світоглядні настанови, загальне життєве кредо. Оскільки професійна культура майбутнього психолога починає формуватися під час навчання, то припускаємо, що на її формування впливають також і цінності університетської освіти. Підсумовано, що цінності та смисли у професійній культурі виступають регуляторами поведінки та взаємовідносин майбутнього психолога у системі «психолог – клієнт». | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Психологія;Випуск 52 | - |
dc.subject | професійна культура, ціннісні орієнтації, смисли, професійна підготовка, майбутні психологи. | uk_UA |
dc.title | Ціннісно-смислові орієнтації як детермінанти професійної культури майбутніх психологів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття.pdf | 385,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.