Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГольський, Віталій Богданович-
dc.contributor.authorСтолярчук, Ігор Дмитрович-
dc.contributor.authorЛешко, Роман Ярославович-
dc.contributor.authorДаньків, Олеся Омельянівна-
dc.contributor.authorПаньків, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorУгрин, Юрій Орестович-
dc.contributor.authorБритан, Віктор Богданович-
dc.contributor.authorКузик, Олег Васильович-
dc.date.accessioned2025-02-28T14:51:02Z-
dc.date.available2025-02-28T14:51:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31110/2616-650X-vol13i2-001-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5218-
dc.description.abstractУ статті розглядається інтеграція STEM-освіти в освітній процес фізики через реалізацію практичних проєктів, таких як проєктування систем для вирощування рослин. Автори акцентують увагу на тому, що традиційні методи викладання фізики часто обмежуються теоретичним підходом, який не сприяє розвитку практичних навичок і міждисциплінарного мислення. Відсутність зв’язку між теорією та реальним життям знижує інтерес учнів до фізики, що обмежує їхню здатність адаптуватися до викликів сучасного світу. У цьому контексті впровадження STEM-підходу допомагає поєднати фізику з іншими науками, такими як біологія, хімія та інженерія, і забезпечує практичне застосування фізичних знань. На прикладі проєкту створення боксу для розсади демонструється, як вивчення фізичних явищ (теплових, світлових, газових, механічних) сприяє розумінню учнями основних фізичних законів і формуванню навичок аналізу, моделювання та конструювання. Учні основної школи зосереджуються на базових поняттях і простих експериментах, тоді як у старшій школі акцент робиться на складніших аспектах, таких як хвильова природа світла, теплообмін, електрика та програмування. Використання цифрових технологій, зокрема датчиків і мікроконтролерів, дозволяє учням збирати, аналізувати та систематизувати дані. Проєктне навчання стимулює розвиток критичного мислення, творчості, командної роботи та екологічної грамотності. Завдяки інтеграції STEM-методів учні здобувають навички, необхідні для розв'язання глобальних проблем, таких як енергоефективність і сталий розвиток. Автори підкреслюють, що такі проєкти дозволяють гармонійно поєднувати теоретичні знання з практичними завданнями, мотивуючи учнів до навчання та готуючи їх до інноваційної діяльності. Стаття є важливим внеском у розвиток STEM-освіти, демонструючи її потенціал для модернізації освітнього процесу з фізики та формування ключових компетенцій учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectнавчання фізикиuk_UA
dc.subjectпроєктне навчанняuk_UA
dc.subjectсистеми для вирощування рослинuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk_UA
dc.subjectінтеграція технологійuk_UA
dc.titleНАВЧАННЯ ФІЗИКИ ЧЕРЕЗ ПРАКТИКУ: STEM-ІНТЕГРАЦІЯ НА ПРИКЛАДІ ПРОЄКТУВАННЯ СИСТЕМ ДЛЯ ВИРОЩУВАННЯ РОСЛИН Автор(и)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf479,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.