Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надім'янова, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-03T09:50:42Z | - |
dc.date.available | 2025-03-03T09:50:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Надім'янова, Т. Особливості професійно-педагогічної комунікації у діяльності учителя початкової школи / Т. Надім'янова // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2018. - С. 200-211. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблеми комунікації як специфічної форми спілкування та обміну інформацією. Проаналізовано компоненти професійно-педагогічної комунікації як особливого виду діяльності учителя початкової школи. Наголошено, що педагогічна діяльність, яка ґрунтується на спілкуванні з учнями, має бути базована на гуманістичних засадах та культурі мовлення. З’ясовано важливість основних засобів комунікації – вербальної, невербальної, інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна комунікація | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | гуманізація спілкування | uk_UA |
dc.title | Особливості професійно-педагогічної комунікації у діяльності учителя початкової школи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 4 (2018) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
надімянова.pdf | 387,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.