Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадім'янова, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2025-03-03T09:50:42Z-
dc.date.available2025-03-03T09:50:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНадім'янова, Т. Особливості професійно-педагогічної комунікації у діяльності учителя початкової школи / Т. Надім'янова // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2018. - С. 200-211.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5232-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми комунікації як специфічної форми спілкування та обміну інформацією. Проаналізовано компоненти професійно-педагогічної комунікації як особливого виду діяльності учителя початкової школи. Наголошено, що педагогічна діяльність, яка ґрунтується на спілкуванні з учнями, має бути базована на гуманістичних засадах та культурі мовлення. З’ясовано важливість основних засобів комунікації – вербальної, невербальної, інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна комунікаціяuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectгуманізація спілкуванняuk_UA
dc.titleОсобливості професійно-педагогічної комунікації у діяльності учителя початкової школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 4 (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
надімянова.pdf387,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.