Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/523Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Любінська, Орися | - |
| dc.date.accessioned | 2021-12-21T10:08:27Z | - |
| dc.date.available | 2021-12-21T10:08:27Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Любінська, Орися. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини / О. Любінська // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 159-164. / О. Любінська // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 159-164. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/523 | - |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини. Педагогічні умови визначено як спеціально створені обставини, чинники дії та взаємодії суб’єктів педагогічного процесу, що реалізуються в межах цього процесу, сукупність яких визначає результативність формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини у вищих навчальних закладах. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
| dc.subject | формування професійної компетентності | uk_UA |
| dc.subject | майбутні бакалаври з лабораторної медицини | uk_UA |
| dc.title | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 131628-Орися Любінська-282870-1-10-20180518.pdf | 316,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.