Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюбінська, Орися-
dc.date.accessioned2021-12-21T10:08:27Z-
dc.date.available2021-12-21T10:08:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛюбінська, Орися. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини / О. Любінська // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 159-164. / О. Любінська // Молодь і ринок. - 2018. - № 4. - С. 159-164.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/523-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини. Педагогічні умови визначено як спеціально створені обставини, чинники дії та взаємодії суб’єктів педагогічного процесу, що реалізуються в межах цього процесу, сукупність яких визначає результативність формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медицини у вищих навчальних закладах.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectформування професійної компетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутні бакалаври з лабораторної медициниuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з лабораторної медициниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131628-Орися Любінська-282870-1-10-20180518.pdf316,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.