Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуців, Світлана Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-03-04T12:58:41Z-
dc.date.available2025-03-04T12:58:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛуців, Світлана. Забезпечення наступності у підготовці руки до письма дітей старшого дошкльного віку та учнів першого класу / С. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2018. - С. 191-199.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5258-
dc.description.abstractУ статті визначено умови забезпечення наступності у підготовці руки до письма дітей старшого дошкільного віку та учнів першого класу; з’ясовано, що оскільки в основі оволодіння письмом лежить формування рухової навички, просторової орієнтації, розвиток координованих рухів руки й ока, то підготовка руки дитини до письма здійснюється протягом усього часу її перебування в дошкільному закладі; у статті запропоновано вправи для підготовки руки до письма дітей дошкільного віку та дітей молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectпідготовка до письмаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectрухові навичкиuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectучень початкової школиuk_UA
dc.titleЗабезпечення наступності у підготовці руки до письма дітей старшого дошкльного віку та учнів першого класуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 4 (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
луців (2).pdf360,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.