Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛужецька, Леся Богданівна-
dc.date.accessioned2025-03-04T13:02:40Z-
dc.date.available2025-03-04T13:02:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛужецька, Леся. Вивчення елементів синтаксису в початковій школі: комунікативно-діяльнісний підхід / Л. Лужецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Клименко, З. Валюх, В. Винницький та ін. ; гол. ред. М. Федурко. - Дрогобич : Посвіт, 2018. - С. 181-190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5259-
dc.description.abstractУ статті наголошено на важливості вивчення елементів синтаксису в початковій школі, необхідності здійснення комунікативно-діяльнісного підходу до опрацювання основних синтаксичних понять на уроках української мови. Зазначено, що основною одиницею зв’язного мовлення є речення, з’ясовано, що на уроках української мови в початковій школі проводиться систематична, цілеспрямована робота над засвоєнням молодшими школярами відомостей про речення. Підкреслено, що робота над елементами синтаксису спрямована на розвиток зв’язного мовлення учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectелементи синтаксисуuk_UA
dc.subjectкомунікативно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.titleВивчення елементів синтаксису в початковій школі: комунікативно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 4 (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лужецька (2).pdf362,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.