Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуців, Світлана Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-03-12T07:54:09Z-
dc.date.available2025-03-12T07:54:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛуців, Світлана. Роль учителя в навчанні учнів каліграфічного письма / С. Луців // Рідне слово в етнокультурному вимірі : зб. наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка [та ін.] ; редкол.: Н. Венжинович, О. Демськата, Л. Мацевко-Бекерська ін. ; гол. ред. С. Альбота. - Дрогобич : Посвіт, 2021. - C. 197-204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5319-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано та доведено важливість роботи вчителя під час формування каліграфічного письма в учнів початкової школи; доведено, що у початковій школі навчання з каліграфії проводиться на кожному уроці, зміст занять з каліграфії визначено тематикою уроку з української мови; обґрунтовано, що на уроках української мови учні початкової школи вправляються у розвитку окоміру, написанні букв за порядком ускладнення їх; визначено, що допомога вчителя має бути своєчасною і постійною під час формування каліграфічних навичок молодших школярів; педагог має привернути увагу учня до того, що йому вдається важче, мотивувати до самоконтролю, підібрати вправи, які формували навички письма.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкаліграфіяuk_UA
dc.subjectбукваuk_UA
dc.subjectкаліграфічне письмоuk_UA
dc.subjectписьмоuk_UA
dc.subjectкаліграфічна навичкаuk_UA
dc.titleРоль учителя в навчанні учнів каліграфічного письмаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 7 (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
луців (2).pdf369,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.