Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетречко, Мар'яна-
dc.date.accessioned2021-12-24T09:40:39Z-
dc.date.available2021-12-24T09:40:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПетречко, Мар'яна Соціальна зумовленість навчального методу Гелен Паркхерст / М. Петречко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка. – С. 73-83uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/538-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано соціально-економічну ситуацію у США першої половини XX ст., досліджено передумови виникнення нових навчальних методів, проаналізовано чинники їхнього розвитку. Доведено соціально-економічну зумовленість навчального методу Г. Паркхерстuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавчальний методuk_UA
dc.subjectГ. Паркхерстuk_UA
dc.subjectлабораторний планuk_UA
dc.subjectсоціально-економічні зміниuk_UA
dc.titleСоціальна зумовленість навчального методу Гелен Паркхерстuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
петречко.pdf216,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.