Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5422
Назва: Формування мовної особистості в умовах професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів
Автори: Лушпинська, Лілія
Ключові слова: мова
мовна особистість
вербальне довкілля
професійна підготовка вчителя
учитель початкових класів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Лушпинська, Лілія. Формування мовної особистості в умовах професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Л. Лушпинська // Рідне слово в етнокультурному вимірі : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; гол. ред. В. Котович, редкол.: Н. Венжинович, О. Демська, О. Косович та ін. - Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. - Вип. 8. - С. 91-97.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено процес формування мовної особистості в умовах професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано, що мовна особистість – це поєднання в особі мовця його мовної компетенції та мовленнєвої діяльності, прагнення до творчого самовираження, вільного, автоматичного здійснення різнобічної мовної поведінки. Їй притаманне розуміння суспільних функцій мови, постійне збагачення активного словника, свідоме засвоєння граматичної будови, фонетичних, ритмо-мелодійних особливостей української мови, усвідомлення мови як фундаментальної субстанції в системі культурних цінностей людини та суспільства. Доведено, що екзистенція мовної особистості реалізується передовсім через вербальну діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5422
Розташовується у зібраннях:Вип. 8 (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лушпинська (2).pdf286,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.