Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛушпинська, Лілія-
dc.date.accessioned2025-03-21T12:06:43Z-
dc.date.available2025-03-21T12:06:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛушпинська, Лілія. Використання сучасних технологій навчання для мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Л. Лушпинська // Рідне слово в етнокультурному вимірі : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; гол. ред. В. Котович, редкол.: Н. Венжинович, О. Демська, О. Косович та ін. - Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2024. - Вип. 9. - С. 57-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5444-
dc.description.abstractУ статті розглянуто організацію та технології навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку. Розкрито характер використання сучасних технологій, спрямованих на мовленнєвий розвиток дітей. З’ясовано, що найдієвішими серед інноваційних технологій для дітей цього вікового цензу є технології інтерактивного та розвивального навчання. Технології інтерактивного навчання передбачають, що дитина є центральною фігурою отриманої інформації, яку сприймає, узагальнює, доповнює та відтворює. Для реалізації ідеї розвивального навчання, використовують діяльнісний підхід. Діти повинні виступати в ролі активних шукачів інформації, дослідників, винахідників, доповідачів, співбесідників: мінімум готових фактів і максимум активного творчого пошуку, самостійних міркувань. Закцентовано на видах діяльності, пріоритетних для формування мовленнєвої компетентності: навчально-мовленнєвій, мовленнєво-ігровій, комунікативно-мовленнєвій, художньомовленнєвій. Доведено, що ефективними методами роботи, спрямованими на розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку є робота з літературними творами (слухання, вивчення напам’ять, літературно-художній аналіз прозових текстів та віршів), мовленнєві завдання і вправи на основі дидактичної наочності, бесіди та розповіді за змістом картин, дидактичні ігри, спостереження, екскурсії. Основною метою дошкільного навчання української мови визначено збагачення словникового запасу дітей та розвиток зв’язного мовлення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectсучасні технології навчанняuk_UA
dc.subjectрозвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.titleВикористання сучасних технологій навчання для мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вип. 9 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лушпинська.pdf331,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.