Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5444
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лушпинська, Лілія | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-21T12:06:43Z | - |
dc.date.available | 2025-03-21T12:06:43Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Лушпинська, Лілія. Використання сучасних технологій навчання для мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Л. Лушпинська // Рідне слово в етнокультурному вимірі : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; гол. ред. В. Котович, редкол.: Н. Венжинович, О. Демська, О. Косович та ін. - Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2024. - Вип. 9. - С. 57-64. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5444 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто організацію та технології навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку. Розкрито характер використання сучасних технологій, спрямованих на мовленнєвий розвиток дітей. З’ясовано, що найдієвішими серед інноваційних технологій для дітей цього вікового цензу є технології інтерактивного та розвивального навчання. Технології інтерактивного навчання передбачають, що дитина є центральною фігурою отриманої інформації, яку сприймає, узагальнює, доповнює та відтворює. Для реалізації ідеї розвивального навчання, використовують діяльнісний підхід. Діти повинні виступати в ролі активних шукачів інформації, дослідників, винахідників, доповідачів, співбесідників: мінімум готових фактів і максимум активного творчого пошуку, самостійних міркувань. Закцентовано на видах діяльності, пріоритетних для формування мовленнєвої компетентності: навчально-мовленнєвій, мовленнєво-ігровій, комунікативно-мовленнєвій, художньомовленнєвій. Доведено, що ефективними методами роботи, спрямованими на розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку є робота з літературними творами (слухання, вивчення напам’ять, літературно-художній аналіз прозових текстів та віршів), мовленнєві завдання і вправи на основі дидактичної наочності, бесіди та розповіді за змістом картин, дидактичні ігри, спостереження, екскурсії. Основною метою дошкільного навчання української мови визначено збагачення словникового запасу дітей та розвиток зв’язного мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk_UA |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | сучасні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | розвивальне навчання | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.title | Використання сучасних технологій навчання для мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вип. 9 (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лушпинська.pdf | 331,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.