Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/550
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романова, Ганна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T11:34:30Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T11:34:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Романова, Ганна Концептуальні засади підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій / Г. Романова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/550 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано авторську концепцію підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій; провідними ідеями концепції визначено суб’єктнопродуктивне навчання студентів і підвищення кваліфікації викладачів та урахування в процесі підготовки стилів викладачів, які зумовлюють варіативність процесу проектування | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | індивідуально-стильове проектування | uk_UA |
dc.subject | навчальні технології | uk_UA |
dc.title | Концептуальні засади підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
романова.pdf | 259,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.