Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманова, Ганна-
dc.date.accessioned2021-12-24T11:34:30Z-
dc.date.available2021-12-24T11:34:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРоманова, Ганна Концептуальні засади підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій / Г. Романова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогікаuk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/550-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано авторську концепцію підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій; провідними ідеями концепції визначено суб’єктнопродуктивне навчання студентів і підвищення кваліфікації викладачів та урахування в процесі підготовки стилів викладачів, які зумовлюють варіативність процесу проектуванняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectіндивідуально-стильове проектуванняuk_UA
dc.subjectнавчальні технологіїuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
романова.pdf259,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.