Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/557
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабушко, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T12:05:38Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T12:05:38Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бабушко, Світлана Сучасні підходи до підготовки організаторів навчання дорослих на прикладі фахівців туристичної сфери / С. Бабушко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Т. І. Біленко, Г. Васянович та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. 27 : Педагогіка | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/557 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються питання підготовки вчителя для дорослих. На підставі опрацювання сучасної наукової літератури здійснено аналіз тлумачень основних термінів, пов’язаних з підготовкою організаторів навчання дорослих. Визначено та проаналізовано провідні ролі, які виконує вчитель дорослих упродовж навчальної діяльності, розглянуто шляхи набуття основних фасилітуючих умінь організаторами навчання дорослої аудиторії на прикладі фахівців туристичної сфери | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | організатори навчання дорослих | uk_UA |
dc.subject | фахівці туристичної сфери | uk_UA |
dc.subject | фасилітуючі уміння | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до підготовки організаторів навчання дорослих на прикладі фахівців туристичної сфери | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бабушко.pdf | 226,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.